Biznis strana posla
Biznis strana posla generalnog menadžera može da varira u zavisnosti od tima do tima. Jedan od najboljih GM-ova svih vremena, Red Auerbah, koji je sa Bostnom za 34 sezone osvojio čak 15 titula, je bio jedini čovek u „front ofisu“. Bio je zadužen za ugovore, trenere, putovanja, draft, skauting i još mnogo toga.
U međuvremenu NBA liga je rasla, a sa njom je rastao i takozvani „front ofis“. Danas bi bilo nemoguće ovlastiti jednu osobu za sve, jednostavno obim posla je porastao i veća količina novca je u opticaju. Džeri Rajnsdorf je kupio Čikago Bulse 1985. za „samo“ 9,2 miliona dolara, dok se današnja vrednost kluba procenjuje na 3,3 milijarde. To dovoljno oslikava koliko je NBA porastao. Zbog toga sada je u svakom klubu veliki broj ljudi zaduženo za „biznis“ stranu vođenja kluba, ali u većini klubova GM i dalje donosi konačnu odluku.
Odnos sa medijima i navijačima je veoma bitan u NBA i GM je često lice koje predstavlja klub. Sa druge strane po rečima generalnih menadžera, ukoliko niste iz Nju Jorka, Los Anđelesa ili Čikaga koji su najveća tržišta za TV prava, morate da posvetite posebnu brigu sezonskim ulaznicama kao izvoru prihoda.